Uiteindelijk toch geen KPN. Wat nu?

Vragen en antwoorden over overige onderwerpen
Plaats reactie
Pb_s
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-09-2015 18:29

Uiteindelijk toch geen KPN. Wat nu?

Bericht door Pb_s » 22-09-2015 18:45

Beste forum leden,

Zoals jullie wellicht ook op de site van KTW gezien hebben gaat het contract met KPN of andere grote providers niet door. Zwaar kl*te, want de enige provider waar ik zaken mee wilde doen was KPN.

Nu is het volgende mijn probleem;

Ik heb jaren geleden getekend voor de aanleg van een actieve/passieve aansluiting. Met het idee uiteraard over te stappen op een van de providers met glasvezel.
Nu is in april alles aangesloten en heb ik dus een passieve aansluiting (ik betaal nog geen geld, maar dat komt nog). Ik wil echter onder dat contract uit, omdat ik helemaal niks meer te maken wil hebben met KTW. Ik wil gewoon bij mijn huidige provider blijven en zie het niet zitten om 3 jaar lang geld te betalen voor niks. Wat mij betreft mogen ze dat kastje in mijn meterkast komen halen, want ik ben het helemaal beu.

Wie kan mij vertellen wat mijn mogelijkheden zijn?

Ik hoop op enkele reacties

Frank32
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-10-2013 12:36

Bericht door Frank32 » 23-10-2015 13:42

KT Waalre heeft nooit toegezegd dat KPN zou komen en volgens mij ook nooit zo'n suggestie gewekt in het foldermateriaal oid. Dat jij zelfstandig deze verwachting meegenomen hebt in je afweging om wel/niet het contract voor een passieve aansluiting aan te gaan, geeft je nu geen mogelijkheden.

Wat je wel kunt doen: Tot vorig jaar zat KPN geregeld in kassa/radar/etc. Dat ziggo het momenteel nog slechter doet en dus de werkelijke kwaliteit van KPN minder opvalt, wil niet zeggen dat het gelijk goed is.
Zet de roze bril af en kijk eens naar het aanbod dat solcon, plinq en trined bieden! Dus gewoon lekker van die glasvezel gebruik gaan maken. Legio's Nederlanders zij jaloers dat jij (nu al) glasvezel hebt, en dus symmetrisch 100/100 kan krijgen tbv thuiswerken, dropbox, etc.

Plaats reactie