Dit moet niet kunnen.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 15-03-2013 16:06
Dit moet niet kunnen.
Zojuist kwam mijn overbuurman vragen om hulp met zijn aansluiting.
(Gezien mijn IT achtergrond word ik wel eens gevraagd om hulp)
Hij is klant bij Glashelder, ikzelf bij Plinq.
Zijn internet had ik zo aan de gang, klein problempje met de wifi settings.
Maar waar ik toch wel wat van geschrokken ben is dat deze alleendstaande bejaarde man al 2 weken zonder telefonie zit !
Hij heeft geen mobieltje, zoals zoveel oudere, alleen zijn vaste telefoon.
Als hij probeert te bellen lijkt iedereen die hij aankiest in gesprek.
Probeer ik hem te bellen dan krijg ik een bandje dat zijn nummer niet meer in gebruik is.
Deze persoon kan dus niemand om hulp bellen als hij thuis in de problemen komt.
Glashelder, jullie kunnen dit echt niet maken !
(Gezien mijn IT achtergrond word ik wel eens gevraagd om hulp)
Hij is klant bij Glashelder, ikzelf bij Plinq.
Zijn internet had ik zo aan de gang, klein problempje met de wifi settings.
Maar waar ik toch wel wat van geschrokken ben is dat deze alleendstaande bejaarde man al 2 weken zonder telefonie zit !
Hij heeft geen mobieltje, zoals zoveel oudere, alleen zijn vaste telefoon.
Als hij probeert te bellen lijkt iedereen die hij aankiest in gesprek.
Probeer ik hem te bellen dan krijg ik een bandje dat zijn nummer niet meer in gebruik is.
Deze persoon kan dus niemand om hulp bellen als hij thuis in de problemen komt.
Glashelder, jullie kunnen dit echt niet maken !
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 17-04-2013 20:56
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 15-03-2013 16:06
Ik heb vernomen dat er vandaag flink gewerkt is aan de telefonie problemen, en met success lijkt het.
Ik heb mijn overbuurman nog niet gesproken , het is wat laat nu, maar volgens interne bron, zou hij hebben gebeld en is hij gebeld geweest.
Zijn er andere Glashelder abonnees die een verbetering zien met betrekking tot telefonie sinds vandaag ?
Ik heb mijn overbuurman nog niet gesproken , het is wat laat nu, maar volgens interne bron, zou hij hebben gebeld en is hij gebeld geweest.
Zijn er andere Glashelder abonnees die een verbetering zien met betrekking tot telefonie sinds vandaag ?
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22-04-2013 16:52
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22-04-2013 16:52
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 17-04-2013 20:56
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 04-05-2013 19:22
Laat je niks wijs maken
Glashelder neemt helemaal geen contact op met zgn. Incidentele gevallen. Ik denk dat we met zijn allen in Waalre veel te netjes blijven. Ik stel voor dat we de directie van Glashelder 4weken afsluiten van telefonie. Kijken of we dan wel serieus genomen worden.
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 17-04-2013 20:56
Klopt, Glashelder belt niet. Nadat ik vrijdag zelf weer had gebeld, beloofde men mij terug te bellen. Diezelfde dag. Niet dus. Actie: zie onderwerp over Consumentenbond; meld daar de klacht! Www.klachtenkompas.nl. Hoe meer mensen het doen, hoe sterker we komen te staan!