Ervaringen

Lees en schrijf hier uw ervaringen met provider Plinq
Plaats reactie
Glasmoe
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-05-2013 19:49

Ervaringen

Bericht door Glasmoe » 11-05-2013 20:32

slecht, slecht, slecht. Werkelijk moest eerst de krant erbij gehaald worden om ze wakker te krijgen. En de klant vooraf informeren dat het niet goed ging? Ho maar! En ook de klant vragen of het nu beter gaat? Ho maar! En nog steeds niet leveren wat destijds aangeboden is? Ho maar! En zo kan ik nog wel even door gaan. Ja, het gaat al beter, maar nog heel vaak valt geluid en beeld weg. Worden aangeboden radio en tv kanalen niet doorgegeven. Cafetaria-model wordt dit genoemd. Je krijgt wat je wilt. Maar in dit pakket zit wel een dubbele bodem. Namelijk je krijgt maar de helft. Excuses ontbreken, halfeerlijke antwoorden naar de pers, want die had ik inmiddels expliciet opgezocht om de Waalrenaren verder te behoeden voor aansluiting en bedrog. Bedrog waarin KTW ook een dubieuze rol speelt. Schandelijk! En verder is Pling en Glashelder een volle dochter van dezelfde moeder. Alles verloopt zogenaamd apart, maar in feite allemaal via Dalfsen. Vinden we het gewoon bedrogen te worden? Moeten we contractueel deze kwaliteit aanvaarden? Maak gebruik van dit forum om verbetering collectief af te dwingen. Hoe meer er melding wordt gedaan, des te meer is de druk op te voeren!

Plaats reactie