Ondertiteling!

Lees en schrijf hier uw ervaringen met provider Plinq
Plaats reactie
tomwaits
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2013 11:10

Ondertiteling!

Bericht door tomwaits » 19-04-2013 11:22

Wij hebben vanaf 't begin, dat ned.1, ned.2, en ned. 3 constant worden ondertiteld + hij hapert om de haverklap!
Er valt dus geen gesprek te volgen. Bij quizzen die we graag kijken o.a. 2 voor 12, staat het antwoord al in beeld. Dus van meespelen is geen spraken.
Gisteravond rond half 10, liep de tv vast op een zender die niet in ons pakket zat, dus de hele avond geen tv meer kunnen kijken.
Al met al spijt dat wij er aan begonnen zijn!
Laat ik 't maar niet meer over de telefoon en internet hebben, want dat is ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik stel voor om de eerste rekening met zijn allen ''NIET'' te betalen!

GlasModWaalre
Site Admin
Berichten: 25
Lid geworden op: 09-02-2013 19:25

Ondertiteling uitzetten

Bericht door GlasModWaalre » 19-04-2013 14:19

Voordat ik de overstap maakte had ik digitale TV van Ziggo. Daar zaten ook een aantal Engelstalige zenders tussen waarvoor ik ondertiteling had aangezet (gewoon een menuinstelling van de TV). Ik kreeg toen alleen ondertiteling bij die bewuste zenders en niet voor NL1 etc.

Na de overstap had ik ook dat NL1 etc ondertitels hadden (en vaak ook nog grote gele letters met een zwarte achtergrond....voor slechtziende doven of zo). Door ondertiteling uit te zetten (wederom datzelfde menu van m'n TV) was dat opgelost....echter nu moet ik steeds ondertiteling aanzetten voor die Engelstalige zenders en weer uitzetten als ik NL1 etc. kijk. Geen idee hoe dit precies werkt, maar Ziggo had het blijkbaar wel goed voorelkaar dat je alleen de ondertiteling krijgt voor de zenders waar je dat wil hebben.

Wellicht dat u ook via een menu instelling van uw TV de ondertiteling kunt uitzetten (kunt u in ieder geval weer meedoen met de quiz).

Oh ja...als uw TV vastloopt kunt u het best even de stekker er 10 seconden uittrekken. Vaak is het uitzetten (zelfs met een knop op de TV) niet voldoende om de TV echt helemaal te resetten.

tomwaits
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2013 11:10

Ondertiteling!

Bericht door tomwaits » 20-04-2013 15:07

Bedankt voor de tips! Ga het gelijk uit proberen! :D

Plaats reactie