Voortdurend storing bij Plinq

Lees en schrijf hier uw ervaringen met provider Plinq
Plaats reactie
Stefanie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-09-2014 21:50

Voortdurend storing bij Plinq

Bericht door Stefanie » 23-09-2014 22:00

Oh, wat heb ik een spijt dat ik naar Plinq ben overgestapt. Ik heb een alles-in-1 pakket. In de praktijk betekent dat dat ik regelmatig geen telefoon, geen internet en geen wifi heb. Er zijn ook nog varianten, bijv. alleen geen internet en geen wifi.
Ik zit sinds half juli 2014 bij Plinq, ben in die tijd ook nog op vakantie geweest en ben inmiddels aan mijn 9e storing. Gisteren had ik geen telefoon, geen wifi, geen internet. Vanmorgen werd het hersteld. En nu heb ik geen wifi.
Het is 1 groot drama. Bezint eer ge begint, neem nooit een alles-in-1 pakket bij Plinq, want ze leveren gewoon een wanprestatie.

Ed
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-02-2013 22:37

Wat is de oorzaak ?

Bericht door Ed » 28-09-2014 10:16

Stefanie, je hebt inderdaad wel vaak storingen. Aangezien ikzelf, sinds ik bij Plinq zit, buiten het af en toe ontbreken van EPG informatie bij deze of gene zender juist geen storingen heb gehad, vraag ik me af of je niet gewoon een slecht glasvezelmodem hebt. Als jij wel storing hebt en anderen niet dan zou dat m'n eerste verdachte zijn. Bij de volgende storing zou ik eens vragen om het glasvezelmodem te vervangen, succes !

c1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-12-2014 12:24

Bericht door c1 » 16-12-2014 12:27

Stefanie, wat is de duur van die storingen? Duurt het 10 minuten, 1 uur, 1 dag, of nog langer? En hoe wordt zo'n storing verholpen, hoef je niets te doen en begint het dan vanzelf weer? Of moet het modem herstart worden en lukt het daarna weer?

Plaats reactie