Omzetten Glashelder abonnement

Lees en schrijf hier uw ervaringen met provider Plinq
Plaats reactie
Ed
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-02-2013 22:37

Omzetten Glashelder abonnement

Bericht door Ed » 30-04-2014 18:47

Als ex Glashelder klant ben ik automatisch bij Plinq terechtgekomen. Plinq heeft het abonnement tegen dezelfde voorwaarden voortgezet en ook dezelfde einddatum gehandhaafd. Eind mei zou dit jaarcontract verlopen en zou het per maand opzegbaar worden.

In plaats van het oude Glashelder "alles in een" abonnement had ik echter liever het Plinq "TV en Internet" abonnement dat net iets goedkoper is, 5 mailboxen biedt en (wat minder belangrijk) 100Mbps ipv 60Mbps Internet toegang biedt. Telefonie heb ik nog nooit gebruikt dus dat ga ik niet missen.

Een mailtje met mijn verzoek om het abonnement om te zetten naar "orders@plinq.nl" was alles wat er nodig was en per volgende maand (1 maandje eerder dus dan de einddatum van het oude abonnement) heb ik het voor mij gunstigere abonnement. Aangezien het enkel een omzetting betreft komen er ook geen borg en/of aansluitkosten bij.

Buiten het feit dat de techniek goed werkt sinds ik bij Plinq zit, blijkt ook de administratie goed te functioneren.

LET OP: Op de website van KTW staat te lezen dat voor ex Glashelder klanten het afleveren van het glasvezelmodem bij KTW mogelijk (!) tot retournering van de 50 Euro borg kan leiden. Mocht u net als ik besluiten bij Plinq te blijven dan kunt u uiteraard beter het modem laten hangen en eventueel voor het omzetten van het abonnement kiezen.

Plaats reactie