Inderdaad sinds enkele dagen snelheidsproblemen.
Dit is wat gisteren door hen prima support desk werd gemeld:
Wij hebben het probleem gevonden betreffende de internet snelheid.
Wij passen vandaag een tijdenlijke oplossing toe op het netwerk dat er in ieder geval voor zorgt dat u een fatsoenlijke internet snelheid haalt waar door u goed met meerdere personen kan internetten.
Aanstaande dinsdag komt hier de permanente oplossing voor die er voor zorgt dat deze problemen niet weer voor komen.
Ik ben hoopvol.
Mogelijk dinsdag 19 maart Plinq snelheid weer in orde
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03-03-2013 12:10
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10-04-2013 13:38
Goed te zien dat dit forum nu actiever gebruikt wordt. Zoals velen ben ik huiverig als het gaat om de diensten van deze relatief nieuwe providers; elders op internet lees je vervelende verhalen over met name de gebrekkige klantenservice: geen telefoonnummer, niet reageren op email, etc.
Doubledice, je zegt goede ervaringen te hebben met de klantenservice van Plinq, kan je daar wat meer over vertellen? Hoe heb je contact opgenomen, hoe was de responstijd, etc.
Ook ben ik benieuwd naar de overstap van je oude provider naar Plinq, verliep die goed? Had je downtime? Hoe ging de installatie van de modem/router? En bij jou Gertjan?
Alvast erg bedankt voor jullie antwoord, ik werk als ZZP'er veel uit huis en kan me dus niet veroorloven lang zonder internet met respectabele snelheid te zitten, dus alle info is welkom!
Doubledice, je zegt goede ervaringen te hebben met de klantenservice van Plinq, kan je daar wat meer over vertellen? Hoe heb je contact opgenomen, hoe was de responstijd, etc.
Ook ben ik benieuwd naar de overstap van je oude provider naar Plinq, verliep die goed? Had je downtime? Hoe ging de installatie van de modem/router? En bij jou Gertjan?
Alvast erg bedankt voor jullie antwoord, ik werk als ZZP'er veel uit huis en kan me dus niet veroorloven lang zonder internet met respectabele snelheid te zitten, dus alle info is welkom!
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 18-03-2013 14:31
Even wat korte antwoorden:
- installatie: monteren router door monteur was snel en netjes; PC installatie heb ik zelf gedaan, dat is heel eenvoudig
- snelheid: het blijft wisselvallig als het weer, zo tussen 6 en bijna 100Mbps
- overstappen: ze kunnen je oude contracten opzeggen maar dat doe ik liever zelf (geen ervaring mee dus)
- klantenservice: contact via mail gaat redelijk snel (1 a 2 dagen) al zijn de antwoorden niet zo concreet, in de trant van "we werken er aan", "volgende week nieuwe server" etc
- installatie: monteren router door monteur was snel en netjes; PC installatie heb ik zelf gedaan, dat is heel eenvoudig
- snelheid: het blijft wisselvallig als het weer, zo tussen 6 en bijna 100Mbps
- overstappen: ze kunnen je oude contracten opzeggen maar dat doe ik liever zelf (geen ervaring mee dus)
- klantenservice: contact via mail gaat redelijk snel (1 a 2 dagen) al zijn de antwoorden niet zo concreet, in de trant van "we werken er aan", "volgende week nieuwe server" etc