na 4 maanden nog steeds storing telefonie

Lees hier de ervaringen met Glashelder. * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
Plaats reactie
Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

na 4 maanden nog steeds storing telefonie

Bericht door Sarpa » 12-07-2013 09:18

Nadat ik gisteravond voor de zoveelste keer moest constateren dat er nog steeds sprake is van een storing aan de telefonie, waarover ik al meerdere malen zowel telefonisch als schriftelijk melding heb gemaakt, vanmorgen nogmaals de klantenservice gebeld.
De storing duurt inmiddels 4 maanden (!!!) en het standaard antwoord blijft: "we werken er hard aan om het op te lossen".

Het probleem is dat als ik vanaf mijn vaste lijn bel, degene die ik bel, mij niet hoort, terwijl ik de andere kant wel hoor. De andere kant hoort gekraak, soms flarden van mijn stem, maar verder komt het niet.

Glashelder is inmiddels wel gaan factureren (ondanks eerdere toezeggingen dat facturatrie pas zou geschieden als alles zou werken). Facturatie is zelfs gebeurd met terugwerkende kracht. Op mijn vraag hoe dat kan, was het antwoord van Glashelder: "wij vonden dat 3 maanden geen factuur voldoende compensatie is geweest, daarom zijn we met terugwerkende kracht gaan factureren. men heeft 3 maanden niet hoeven betalen".

Dat de geboden diensten nog steeds diverse storingen vertonen, is daarbij voor Glashelder niet van belang. Uiteraard heb ik hierover een officiele klacht ingediend bij de heer Waterval, de directeur.

Plaats reactie