Lekker Snel

Lees hier de ervaringen met Glashelder. * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
Plaats reactie
Ed
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-02-2013 22:37

Lekker Snel

Bericht door Ed » 09-02-2013 23:12

Ik heb het basis abo (60Mbps) en 2 dagen na de installatievan het modem bleek dat Internet al operaioneel was. Op speedtest haalde ik 93Mbps down en 84Mbps up. Ik ben benieuwd of dat zo blijft.

Als je op het Genexis modem inlogt kun je trouwens zien welk IP adres je hebt (en een hoop andere info).

Inloggegevens:

192.168.1.254
admin
admin

Fred
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-04-2013 13:38

Bericht door Fred » 10-04-2013 13:46

Hi Ed, erg fijn dat je je ervaringen wil delen! Er is bijzonder weinig beschikbaar over deze providers, en wat je wel vindt is negatief. Met name de gebrekkige klantenservice springt er uit: geen telefoonnummer, niet reageren op email, etc.

Heb jij al ervaring met de klantenservice van Glashelder? Hoe was die?

Ook ben ik benieuwd naar de overstap van je oude provider naar Glashelder, verliep die goed? Had je downtime? Hoe ging de installatie van de modem/router?

Alvast erg bedankt voor je antwoord, ik werk als ZZP'er veel uit huis en kan me dus niet veroorloven lang zonder internet met respectabele snelheid te zitten, dus elke info is welkom!. Vanzelfsprekend zal ik mijn eventuele ervaringen ook delen.

Ed
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-02-2013 22:37

Antwoord van Ed aan Fred

Bericht door Ed » 11-04-2013 10:47

Ik heb ook een aantal keren contact gehad met de klantenservice en dat ging eigenlijk best goed. Ze namen de snel telefoon op en stonden me correct te woord. Over de klantenservice heb ik wat dat betreft geen klachten.

De overstap is eigenlijk heel simpel. Aangezien het een overstap naar glasvezel betreft blijft je bestaande Internet dienst via ADSL of kabel gewoon werken zolang je die niet heb opgezegd. Ik heb zelf mijn routertje omgestoken van het ADSL modem naar het glasvezelmodem toen ik zag dat het glasvezelmodem operationeel was (lang voordat Glashelder contact opnam om de overstap in gang te zetten) en dat werkt inmiddels meer dan een maand probleemloos en lekker snel. Mocht het niet werken dan kan ik (zolang mijn ADSL abonnement nog niet is opgezegd) nog steeds makkelijk terug.

Wat Internet betreft heb ik (integenstelling tot hun TV dienst) dan ook geen klachten. Ik werk zelf trouwens ook veel van thuis en een werkende Internetverbinding is voor mij ook zeer belangrijk.

Fred
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-04-2013 13:38

Bericht door Fred » 11-04-2013 11:16

Dank voor je info Ed, erg nuttig

Plaats reactie