Pagina 1 van 2

Advies: meld je klacht bij de Consumentenbond

Geplaatst: 29-04-2013 12:55
door Sarpa
Via de Consumentenbond kunnen de problemen die we ondervinden met Glashelder kenbaar worden gemaakt.
Ga hiervoor naar www.klachtenkompas.nl en geef aan waar je tegenaan loopt.
Samen staan we sterker!

Geplaatst: 29-04-2013 17:39
door Glashelder
Beste Sarpa,

Kunt in een privebericht postcode, huisnummer en evt. mobiel nummer sturen? Dan kunnen wij proberen prioriteit aan dit issue te geven.

Geplaatst: 29-04-2013 17:47
door Sarpa
De optie "Prive Berichten" is niet actief op het forum, dus helaas kan ik geen PB sturen aan Glashelder. De oplossing zou overigens voor iedere klant moeten gelden en niet alleen voor mijn geval. De Consumentenbond heeft Glashelder reeds benaderd heb ik begrepen en heeft Glashelder uitgenodigd tot het geven van een reactie. Hopelijk is Glashelder daar ook toe bereid en wordt alles op alles gezet om de problemen te verhelpen.

Geplaatst: 03-05-2013 11:48
door Glashelder
We proberen uiteraard voor al onze abonnees in Waalre de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Hier is vorige week een grote slag mee gemaakt.

We proberen nu via fora en social media specifieke klachten in beeld te krijgen, zodat we ook de incidentele gevallen gericht kunnen oplossen. ^BE

Geplaatst: 03-05-2013 12:57
door Sarpa
Misschien een grote slag gemaakt, maar ik merk er nog altijd niets van. Sinds 11 april telefonisch onbereikbaar; het is inmiddels 3 mei.
Glashelder laat niets van zich horen, ik bel regelmatig naar de klantenservice en krijg steeds hetzelfde verhaaltje te horen, "we zijn ermee bezig en denken dat het binnen een paar dagen is opgelost..."
Ik hoop dat Glashelder in elk geval in zal gaan op de uitnodiging van de Consumenten bond om met een reactie te komen.

Geplaatst: 15-05-2013 09:45
door Sarpa
Glashelder heeft zich wel aangemeld bij de KLachtenkompas van de Consumentenbond (Glashelder heeft daarmee de klacht kunnen lezen, weet wie de klacht heeft gemeld etc) maar Glashelder heeft geen reactie willen geven. Ik vind dat een teken van zwakte en vind dat enorm tegenvallen van Glashelder. Waarom niet de verantwoordelijkheid pakken en een reactie geven?

Geplaatst: 15-05-2013 13:09
door Glashelder
We hebben ons inderdaad aangemeld om de klachten te kunnen beantwoorden. Maar ons account is nog niet goedgekeurd en we hebben nog geen login-gegevens ontvangen.

We willen elke klacht serieus nemen, ongeacht via welk kanaal deze binnenkomt.
^BE

Geplaatst: 15-05-2013 17:59
door Sarpa
Ah, wellicht is het dan verstandig als Glashelder even contact opnemen met de Consumentenbond, want zij hebben naar aanleiding van mijn klacht en het uitblijven van een reactie van Glashelder, mij daar weer over geïnformeerd en zijn nu bereid om advies te geven over vervolgstappen die wettelijk kunnen worden genomen.

Geplaatst: 15-05-2013 19:56
door moose
Glashelder schreef:We hebben ons inderdaad aangemeld om de klachten te kunnen beantwoorden. Maar ons account is nog niet goedgekeurd en we hebben nog geen login-gegevens ontvangen.

We willen elke klacht serieus nemen, ongeacht via welk kanaal deze binnenkomt.
^BE
Window-dressing!
De problemen zijn van structurele aard en bekend bij Glashelder, derhalve is 'elke klacht serieus nemen' dus niet serieus te nemen.

Geplaatst: 16-05-2013 16:12
door Glashelder
De klachten zijn zeker bij ons bekend. We hebben op het gebied van telefonie te maken gehad met twee grote storingen.

1. Modem werkte niet goed samen met ons telefonieplatform.
2. Nummerportatie van veel nummers is niet goed gegaan.

Beide problemen hebben geresulteerd in (tijdelijke) onbereikbaarheid op het vaste telefoonnummer. Inmiddels zijn deze problemen wel onder controle en worden de laatste nummers geporteerd. Dit betreft ongeveer nog 20 klanten.

^BE