Advies: meld je klacht bij de Consumentenbond

Lees hier de ervaringen met Glashelder. * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Advies: meld je klacht bij de Consumentenbond

Bericht door Sarpa » 29-04-2013 12:55

Via de Consumentenbond kunnen de problemen die we ondervinden met Glashelder kenbaar worden gemaakt.
Ga hiervoor naar www.klachtenkompas.nl en geef aan waar je tegenaan loopt.
Samen staan we sterker!

Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Bericht door Glashelder » 29-04-2013 17:39

Beste Sarpa,

Kunt in een privebericht postcode, huisnummer en evt. mobiel nummer sturen? Dan kunnen wij proberen prioriteit aan dit issue te geven.

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 29-04-2013 17:47

De optie "Prive Berichten" is niet actief op het forum, dus helaas kan ik geen PB sturen aan Glashelder. De oplossing zou overigens voor iedere klant moeten gelden en niet alleen voor mijn geval. De Consumentenbond heeft Glashelder reeds benaderd heb ik begrepen en heeft Glashelder uitgenodigd tot het geven van een reactie. Hopelijk is Glashelder daar ook toe bereid en wordt alles op alles gezet om de problemen te verhelpen.

Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Bericht door Glashelder » 03-05-2013 11:48

We proberen uiteraard voor al onze abonnees in Waalre de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Hier is vorige week een grote slag mee gemaakt.

We proberen nu via fora en social media specifieke klachten in beeld te krijgen, zodat we ook de incidentele gevallen gericht kunnen oplossen. ^BE

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 03-05-2013 12:57

Misschien een grote slag gemaakt, maar ik merk er nog altijd niets van. Sinds 11 april telefonisch onbereikbaar; het is inmiddels 3 mei.
Glashelder laat niets van zich horen, ik bel regelmatig naar de klantenservice en krijg steeds hetzelfde verhaaltje te horen, "we zijn ermee bezig en denken dat het binnen een paar dagen is opgelost..."
Ik hoop dat Glashelder in elk geval in zal gaan op de uitnodiging van de Consumenten bond om met een reactie te komen.

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 15-05-2013 09:45

Glashelder heeft zich wel aangemeld bij de KLachtenkompas van de Consumentenbond (Glashelder heeft daarmee de klacht kunnen lezen, weet wie de klacht heeft gemeld etc) maar Glashelder heeft geen reactie willen geven. Ik vind dat een teken van zwakte en vind dat enorm tegenvallen van Glashelder. Waarom niet de verantwoordelijkheid pakken en een reactie geven?

Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Bericht door Glashelder » 15-05-2013 13:09

We hebben ons inderdaad aangemeld om de klachten te kunnen beantwoorden. Maar ons account is nog niet goedgekeurd en we hebben nog geen login-gegevens ontvangen.

We willen elke klacht serieus nemen, ongeacht via welk kanaal deze binnenkomt.
^BE

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 15-05-2013 17:59

Ah, wellicht is het dan verstandig als Glashelder even contact opnemen met de Consumentenbond, want zij hebben naar aanleiding van mijn klacht en het uitblijven van een reactie van Glashelder, mij daar weer over geïnformeerd en zijn nu bereid om advies te geven over vervolgstappen die wettelijk kunnen worden genomen.

moose
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-04-2013 20:09

Bericht door moose » 15-05-2013 19:56

Glashelder schreef:We hebben ons inderdaad aangemeld om de klachten te kunnen beantwoorden. Maar ons account is nog niet goedgekeurd en we hebben nog geen login-gegevens ontvangen.

We willen elke klacht serieus nemen, ongeacht via welk kanaal deze binnenkomt.
^BE
Window-dressing!
De problemen zijn van structurele aard en bekend bij Glashelder, derhalve is 'elke klacht serieus nemen' dus niet serieus te nemen.

Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Bericht door Glashelder » 16-05-2013 16:12

De klachten zijn zeker bij ons bekend. We hebben op het gebied van telefonie te maken gehad met twee grote storingen.

1. Modem werkte niet goed samen met ons telefonieplatform.
2. Nummerportatie van veel nummers is niet goed gegaan.

Beide problemen hebben geresulteerd in (tijdelijke) onbereikbaarheid op het vaste telefoonnummer. Inmiddels zijn deze problemen wel onder controle en worden de laatste nummers geporteerd. Dit betreft ongeveer nog 20 klanten.

^BE

Plaats reactie