Problemen vaste telefonie Waalre (update)‏
Geplaatst: 26-04-2013 23:25
Ter informatie, de update die zojuist is verstuurd naar onze klanten:
Geachte klant,
Afgelopen week hebben we u geïnformeerd over de status van de telefoniestoring in Waalre. KTWaalre en Glashelder hebben de afgelopen twee weken gezamenlijk de problemen onderzocht en inmiddels is er een oplossing gevonden voor deze problemen. Onze actieve klanten kunnen vanaf nu zonder problemen bellen en gebeld worden. Bij een aantal klanten heeft Glashelder het vaste telefoonnummer doorgeschakeld naar het mobiele nummer. Deze doorschakeling komt te vervallen, u hoeft hier verder niets voor te doen.
We betreuren de duur en hardnekkigheid van deze storing en erkennen de hinder die u als klant hiervan heeft ondervonden. We wensen te benadrukken dat deze storing een incident was en hopen uw vertrouwen in Glashelder de komende tijd te herstellen met een goede dienstverlening.
In verband met deze telefoniestoring is de oplevering van onze klanten op glasvezel de afgelopen twee weken opgeschort. Dit betekent voor een deel van onze klanten dat u de komende week wordt benaderd voor het inplannen van een monteursbezoek.
Onze klantenservice heeft haar uiterste best gedaan om u de afgelopen periode zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas hebben we niet kunnen voorkomen dat deze storing heeft geresulteerd in een aanzienlijke belasting op onze klantenservice. Om u de komende periode zo goed mogelijk van dienst te zijn, worden de gemelde storingen met betrekking tot vaste telefonie als afgehandeld beschouwd.
Wanneer u in een incidenteel geval nog problemen ervaart met vaste telefonie of andere diensten dan kunt u contact opnemen met ons speciale storingsnummer 088 888 70 70. Wij zijn op de hoogte van het ontbreken van een aantal radio en TV zenders, inclusief de EPG (elektronische programmagids). De komende week geven wij prioriteit aan deze kwestie en informeren u over de voortgang via www.glashelder.nl
^BE
Geachte klant,
Afgelopen week hebben we u geïnformeerd over de status van de telefoniestoring in Waalre. KTWaalre en Glashelder hebben de afgelopen twee weken gezamenlijk de problemen onderzocht en inmiddels is er een oplossing gevonden voor deze problemen. Onze actieve klanten kunnen vanaf nu zonder problemen bellen en gebeld worden. Bij een aantal klanten heeft Glashelder het vaste telefoonnummer doorgeschakeld naar het mobiele nummer. Deze doorschakeling komt te vervallen, u hoeft hier verder niets voor te doen.
We betreuren de duur en hardnekkigheid van deze storing en erkennen de hinder die u als klant hiervan heeft ondervonden. We wensen te benadrukken dat deze storing een incident was en hopen uw vertrouwen in Glashelder de komende tijd te herstellen met een goede dienstverlening.
In verband met deze telefoniestoring is de oplevering van onze klanten op glasvezel de afgelopen twee weken opgeschort. Dit betekent voor een deel van onze klanten dat u de komende week wordt benaderd voor het inplannen van een monteursbezoek.
Onze klantenservice heeft haar uiterste best gedaan om u de afgelopen periode zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas hebben we niet kunnen voorkomen dat deze storing heeft geresulteerd in een aanzienlijke belasting op onze klantenservice. Om u de komende periode zo goed mogelijk van dienst te zijn, worden de gemelde storingen met betrekking tot vaste telefonie als afgehandeld beschouwd.
Wanneer u in een incidenteel geval nog problemen ervaart met vaste telefonie of andere diensten dan kunt u contact opnemen met ons speciale storingsnummer 088 888 70 70. Wij zijn op de hoogte van het ontbreken van een aantal radio en TV zenders, inclusief de EPG (elektronische programmagids). De komende week geven wij prioriteit aan deze kwestie en informeren u over de voortgang via www.glashelder.nl
^BE