Problemen vaste telefonie Waalre (update)‏

Lees hier de ervaringen met Glashelder. * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
Plaats reactie
Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Problemen vaste telefonie Waalre (update)‏

Bericht door Glashelder » 26-04-2013 23:25

Ter informatie, de update die zojuist is verstuurd naar onze klanten:

Geachte klant,

Afgelopen week hebben we u geïnformeerd over de status van de telefoniestoring in Waalre. KTWaalre en Glashelder hebben de afgelopen twee weken gezamenlijk de problemen onderzocht en inmiddels is er een oplossing gevonden voor deze problemen. Onze actieve klanten kunnen vanaf nu zonder problemen bellen en gebeld worden. Bij een aantal klanten heeft Glashelder het vaste telefoonnummer doorgeschakeld naar het mobiele nummer. Deze doorschakeling komt te vervallen, u hoeft hier verder niets voor te doen.

We betreuren de duur en hardnekkigheid van deze storing en erkennen de hinder die u als klant hiervan heeft ondervonden. We wensen te benadrukken dat deze storing een incident was en hopen uw vertrouwen in Glashelder de komende tijd te herstellen met een goede dienstverlening.

In verband met deze telefoniestoring is de oplevering van onze klanten op glasvezel de afgelopen twee weken opgeschort. Dit betekent voor een deel van onze klanten dat u de komende week wordt benaderd voor het inplannen van een monteursbezoek.

Onze klantenservice heeft haar uiterste best gedaan om u de afgelopen periode zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas hebben we niet kunnen voorkomen dat deze storing heeft geresulteerd in een aanzienlijke belasting op onze klantenservice. Om u de komende periode zo goed mogelijk van dienst te zijn, worden de gemelde storingen met betrekking tot vaste telefonie als afgehandeld beschouwd.

Wanneer u in een incidenteel geval nog problemen ervaart met vaste telefonie of andere diensten dan kunt u contact opnemen met ons speciale storingsnummer 088 888 70 70. Wij zijn op de hoogte van het ontbreken van een aantal radio en TV zenders, inclusief de EPG (elektronische programmagids). De komende week geven wij prioriteit aan deze kwestie en informeren u over de voortgang via www.glashelder.nl


^BE

Tiny
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-04-2013 19:43

Bericht door Tiny » 27-04-2013 09:41

Staat vanmorgen in de krant dat de telefoon in Waalre het na een "dikke week" weer doet. Hoe lang zal de Pinokkio neus van degene die dit namens KTW Waalre en Glashelder heeft moeten zeggen inmiddels zijn? Ik denk hééééél lang! Wij zijn 4 weken lang afgesloten geweest. En met ons heel wat andere bewoners. Van een medewerker van Glashelder hoorde ik dat van de 300 aansluitingen maar 40% gelukt was. Ik verwacht van de heer Waterval als compensatie voor de overige 60% dan ook meer dan alleen dit bericht en een mailtje naar alle betrokkenen. Dat zou wel heel minimaal zijn. En werkt het nu bij iedereen? Onze telefoon doet het nu weer, gelukkig, maar ik weet dat 2 gezinnen bij mij in de straat nog steeds zonder zitten.

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 27-04-2013 11:22

Ik kreeg het mailtje ook gisteravond en ik zag het artikel in de krant. Echter.... mij telefoon doet het nog steeds NIET!
Dus gebeld naar Glashelder. Wat schetst mijn verbazing? Er wordt gezegd dat het bekend is dat het probleem nog niet overal is verholpen maar dat er hard aan wordt gewerkt om dit weekend alles op te lossen zodat alle problemen met telefonie zijn opgelost....

Het emailtje en het krantenartikel zijn dus veel te voorbarig en geven ten onrechte een verkeerd beeld. Ik ben reeds sinds 11 april telefonisch niet bereikbaar, dus dat is al dik twee weken.

Glashelder zegt in het mailbericht te hopen dat het vertrouwen weer terug te krijgen. Nou, met dit soort acties neemt het vertrouwen zeer zeker niet toe. Als ik nog vertrouwen had, zou het meer afnemen. Het vertrouwen is echter al op een nulpunt, dus verder zakken kan niet.

Ik vind het ronduit schandalig. Op mijn vraag of Glashelder al heeft gedacht over een compensatie, is het antwoord dat men daar niets over kan zeggen.

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 29-04-2013 09:39

Even een update. Ondanks de berichtgeving en telefonisch contact met Glashelder, is bij mij het telefonie-probleem nog steeds niet opgelost. Vanmorgen weer met Glashelder gebeld. het nummer dat wordt aangegeven 088 8887070 is niet bereikbaar, dus het algemene nummer maar gebeld.

Wat blijkt? De storing is weer terug, een aantal mensen zijn 1 a 2 dagen van de storing verlost geweest, maar sinds gisteren druppelen de klachten / storingsmeldingen weer binnen.

Glashelder heeft - wederom - beloofd om met spoed naar deze storing te kijken en om de melding door te zetten naar de betreffende afdeling....

ronald21
Berichten: 9
Lid geworden op: 22-04-2013 22:20

Bericht door ronald21 » 29-04-2013 12:40

Ook in de dorpstraat nog steeds niet opgelost al meer dan 2 weken.

Ook TV probleem - slechte aansluitingen modem blijkt nu

Dat wordt dus terugstorten mr glas-maar- niet- helder

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 03-05-2013 13:10

Nog maar eens gebeld naar Glashelder. Ik lees dat de huidige storingensgevallen volgens Glashelder "incidenten" zijn. De dame van de klantenservice (088 888 7070) reageerde verbaasd dat ik nog steeds dezelfde storing heb, en zou er nogmaals melding van maken....
Ik heb richting haar mijn uiterste verbazing en ook onbegrip en boosheid uitgesproken dat de storing volgens Glashelder zou zijn opgelost bij mij terwijl dat dus (1) niet het geval is en (2) dat ook niet even is gecheckt door Glashelder.
Glashelder belooft keer op keer om terug te bellen (nee, niet op mijn vaste nummer maar op mijn mobiele nummer), en dat al 3 weken lang, maar ik heb nog geen enkel telefoontje terug mogen krijgen.
De directeur sprak laatst over het terugwinnen van vertrouwen (zie het bericht hierboven aan in dit topic). Ik ben heel benieuwd hoe hij dat zal willen doen, want het gaat van kwaad tot erger.

Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Bericht door Glashelder » 03-05-2013 13:24

Het is voor ons makkelijk als we uw forumnaam kunnen koppelen aan uw klantgegevens.

Goed om te lezen dat u wel contact hebt gehad, hopelijk wordt uw storing vandaag naar tevredenheid opgelost. ^BE

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 03-05-2013 13:28

Helaas werken Prive Berichten niet op het forum. En als ik Glashelder bel en refereer naar dit forum, is daar niet bekend wie hier de reacties van Glashelder verzorgt, dus helaas.

Gertjan
Berichten: 39
Lid geworden op: 18-03-2013 14:31

Bericht door Gertjan » 03-05-2013 15:28

Ik neem aan dat "BE" de initialen zijn van degene die hier Glashelder vertegenwoordigd. Probeer Bas.

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 04-05-2013 21:13

Omdat Glashelder ondanks toezegging weer niet had teruggebeld, zelf gebeld. In de wacht gezet en opeens kreeg ik een meneer aan de telefoon. Na wat wederzijdse verwarring bleek dat ik was doorverbonden met een andere beller, een klant die ook in de wacht was gezet. Geconstateerd dat we allebei 'slachtoffer' zij van deze zogenaamde incidenten.
Na het gesprek teruggebeld naar Glashelder. Ik kreeg zowaar een status update maar daar werd ik niet vrolijk van: Glashelder heeft geconcludeerd dat ze niet kunnen achterhalen wat de oorzaak is en kunnen het probleem niet oplossen.....
En nu?
Glashelder vertelt mij nu dat zij niets kunnen doen en dat ze denken dat KTWaalre de veroorzaker is dus ze hebben hen verzocht het probleem te gaan bekijken en als ik vragen heb kan ik KTWaalre bellen......

Dat is dus de service van Glashelder..... Ze weten het niet, een ander krijgt de schuld en de klant moet zelf maar zien hoe het wordt opgelost....
SCHANDALIG!

Plaats reactie