Pagina 1 van 1

Dit moet niet kunnen.

Geplaatst: 26-04-2013 19:21
door Harald
Zojuist kwam mijn overbuurman vragen om hulp met zijn aansluiting.
(Gezien mijn IT achtergrond word ik wel eens gevraagd om hulp)
Hij is klant bij Glashelder, ikzelf bij Plinq.
Zijn internet had ik zo aan de gang, klein problempje met de wifi settings.

Maar waar ik toch wel wat van geschrokken ben is dat deze alleendstaande bejaarde man al 2 weken zonder telefonie zit !
Hij heeft geen mobieltje, zoals zoveel oudere, alleen zijn vaste telefoon.
Als hij probeert te bellen lijkt iedereen die hij aankiest in gesprek.
Probeer ik hem te bellen dan krijg ik een bandje dat zijn nummer niet meer in gebruik is.

Deze persoon kan dus niemand om hulp bellen als hij thuis in de problemen komt.

Glashelder, jullie kunnen dit echt niet maken !

Geplaatst: 27-04-2013 11:24
door Sarpa
Helemaal eens Haralds, het is echt onverantwoord. Zelf heb ik ookal sinds 11 april problemen met de telefoon. Glashelder stuurt nu ten onrichte berichten de wereld in dat alles is opgelost. Niet dus. Er worden valse beloftes en toezeggingen gedaan. Tegemoetkomen, ho maar.

Geplaatst: 01-05-2013 23:52
door Harald
Ik heb vernomen dat er vandaag flink gewerkt is aan de telefonie problemen, en met success lijkt het.
Ik heb mijn overbuurman nog niet gesproken , het is wat laat nu, maar volgens interne bron, zou hij hebben gebeld en is hij gebeld geweest.
Zijn er andere Glashelder abonnees die een verbetering zien met betrekking tot telefonie sinds vandaag ?

Geplaatst: 03-05-2013 11:44
door Glashelder
Voor een groot deel zijn de problemen opgelost. Helaas zijn er nog wel incidentele gevallen waar het nog steeds niet werkt. We benaderen deze klanten direct om de deze klachten ook weg te werken. ^BE

Geplaatst: 03-05-2013 13:00
door Sarpa
Ah, het zijn dus incidenten? ik lees hier dat Glashelder direct contact gaat opnemen met deze gevallen, dus daar wacht ik in spanning op.....

Geplaatst: 03-05-2013 13:16
door Glashelder
Ik begreep uit uw andere reactie dat er inmiddels vandaag weer contact met u is geweest.

Geplaatst: 03-05-2013 13:23
door Sarpa
Ja omdat ik ZELF maar weer eens heb gebeld. Kreeg te horen dat Glashelder gaat kijken wat de status is, want daar kon men niets over zeggen. Er wordt weer naar gekeken en Glashelder gaat proberen om vandaag terug te bellen.
Ik wacht in spanning af!

Laat je niks wijs maken

Geplaatst: 04-05-2013 19:27
door Mat
Glashelder neemt helemaal geen contact op met zgn. Incidentele gevallen. Ik denk dat we met zijn allen in Waalre veel te netjes blijven. Ik stel voor dat we de directie van Glashelder 4weken afsluiten van telefonie. Kijken of we dan wel serieus genomen worden.

Geplaatst: 04-05-2013 20:59
door Sarpa
Klopt, Glashelder belt niet. Nadat ik vrijdag zelf weer had gebeld, beloofde men mij terug te bellen. Diezelfde dag. Niet dus. Actie: zie onderwerp over Consumentenbond; meld daar de klacht! Www.klachtenkompas.nl. Hoe meer mensen het doen, hoe sterker we komen te staan!