Sinds vorige week werkt ineens ons telefoon niet meer, zonder bericht van KPN of Glashelder.
Het abonnement bij KPN is door Glashelder zomaar opgezegd voor dat het glasvezelnetwerk werkt, zoals was beloofd bij de infodag.
Bij Glashelder geklaagd zonder resultaat.
Wat te doen?
PS. Internet werkt wel maar op halve snelheid.
Telefoon werkt niet (dit nummer is niet meer in gebruik)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18-04-2013 18:05
-
- Site Admin
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 09-02-2013 19:25
Poll gestart
Bij dit onderwerp heeft Erik_S een poll gestart. Boven de eerste tekst staat een vraag die u met ja of nee kunt beantwoorden. Het doel van de poll is om een indruk te krijgen van het aantal werkende versus niet werkende aansluitingen.
Let wel: De bezoekers van dit forum hoeven geen representatieve groep van alle glasvezelgebruikers te vormen. De uitslag van de poll kan daardoor een vertekend beeld geven van de werkelijkheid.
Let wel: De bezoekers van dit forum hoeven geen representatieve groep van alle glasvezelgebruikers te vormen. De uitslag van de poll kan daardoor een vertekend beeld geven van de werkelijkheid.
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22-04-2013 16:52
Beste Erik,
Helaas is er een aantal nummers geporteerd zonder dat de basisinstallatie al heeft plaatsgevonden. U kunt zelf uw telefonie kabel aansluiten op het glasvezelmodem. Mocht u hierna nog steeds problemen ondervinden, zou u dan contact op kunnen nemen met onze technische helpdesk via 088 888 7070?
Helaas is er een aantal nummers geporteerd zonder dat de basisinstallatie al heeft plaatsgevonden. U kunt zelf uw telefonie kabel aansluiten op het glasvezelmodem. Mocht u hierna nog steeds problemen ondervinden, zou u dan contact op kunnen nemen met onze technische helpdesk via 088 888 7070?