Overstapservice / storing

Lees hier de ervaringen met Glashelder. * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
Plaats reactie
Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Overstapservice / storing

Bericht door Sarpa » 17-04-2013 21:03

Nieuwe provider: Glashelder
Hoewel ik de overstapservice met nummerbehoud had aangevraagd met als datum 8 mei 2013, was op 15 april mijn telefoonnummer reeds buitengebruik. Gelukkig stond op 16 april een monteursafspraak. De telefoon werkte weer, echter niet voor lang. De volgende ochtend constateerde ik dat ik (a) wel zelf kan bellen maar als ik gebeld word, de beller mij niet hoort en (b) degene die ik bel krijgt een ander nummer te zien (nummerherkenning) dan mijn eigen telefoonnummer. Zelf testen blijkt dat beide telefoonnummers bij mij uitkomen.
Glashelder heb ik direct hiervan op de hoogte gesteld. Beide problemen zijn bekend bij de klantenservice, het schijnt een bekende storing te betreffen die pas over enkele dagen waarschijnlijk zal zijn opgelost.
Dat betekent dus enkele dagen niet bereikbaar per telefoon. Glashelder heeft geen oplossing, het is lijdzaam afwachten tot ze een oplossing hebben gevonden.

Sarpa
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-04-2013 20:56

Bericht door Sarpa » 19-04-2013 13:13

http://glasvezelwaalre.forum2go.nl/post65.html#65

Zie ook mijn reactie hier.
Overstapservice betekent dus volgens Glashelder dat KPN direct de lijn afsluit maar niet vrijgeeft voor Glashelder om te gebruiken, waardoor men dus behoorlijke tijd niet bereikbaar kan zijn....

Plaats reactie