Artikel in de Schakel

Lees hier de ervaringen met Glashelder. * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
Plaats reactie
GlasModWaalre
Site Admin
Berichten: 25
Lid geworden op: 09-02-2013 19:25

Artikel in de Schakel

Bericht door GlasModWaalre » 11-04-2013 12:04

In het huis-aan-huisblad de Schakel van 10 April staat op de voorpagina een artikel over de aanloopproblemen met de Glasvezel in Waalre. Dit artikel is ook online te lezen:

http://www.prepresskelpen.nl/epaper/151 ... index.html

De ervaringen die daarin staan vermeld zijn uitermate negatief. Ik mag hopen dat het inderdaad aanloopproblemen betreft.

Opmerkelijk is de opmerking dat er ook onderhandelingen gaande zijn met een andere (grote) provider om diensten aan te bieden op het glasvezelnetwerk. In het geruchtencircuit wordt UPC genoemd.

Harald
Berichten: 19
Lid geworden op: 15-03-2013 16:06

Bericht door Harald » 11-04-2013 12:09

Wat mij vooral stoort aan het artikel is dat Ktwaalre afschuift op de 2 providers.
Zij zouden niet adequaat reageren op meldingen van klanten volgens Ktwaalre.
Ik heb Ktwaalre nu al 2 keer gemaild met het verzoek contact op te nemen met mij.

Niets van ze vernomen.
De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet !

Plinq heeft vandaag al 2 keer gebeld, ze zijn wakker geworden lijkt het.

Erwin
Berichten: 18
Lid geworden op: 11-04-2013 21:26

Bericht door Erwin » 11-04-2013 21:41

Afgelopen week liep hier een team van Glashelder door de wijk heen. Of ik van hun, diensten wilde afnemen. Netjes gezegd dat ik daar geen interesse in heb.
Of ik dan dus van plan was om maar gewoon lekker 7 euro per maand te betalen voor de verbinding. Gezegd dat ik dat in eerste instantie inderdaad van plan ben.
Op de vraag waarom, aangegeven dat ik nog even wil wachten of er meer aanbieders komen en dat ik hoop dat daar de grotere landelijke providers bijzitten. Volgens de meneer van glashelder kon ik daar dan nog heeeel lang op gaan wachten.

Leuk om 1½ week later in de schakel te lezen dat ze er in iedergeval met één aan het praten zijn. Wel nog even afwachten natuurlijk welke dat dat is en wat onder 'groot' verstaan wordt.

Glashelder
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-04-2013 16:52

Bericht door Glashelder » 25-04-2013 10:31

We betreuren de berichtgeving in de Schakel, maar beseffen tegelijkertijd ook dat dit het resultaat is van een dienstverlening die niet op het niveau is zoals u van ons mag verwachten.

Ik wil graag benadrukken dat Compenz, Plinq, Glashelder en KTWaalre samen naar een oplossing zoeken voor de huidige problemen. Deze aanloopproblemen waren niet voorzien in deze orde van grootte, maar we werken er keihard aan om ze op te lossen. ^BE

Harald
Berichten: 19
Lid geworden op: 15-03-2013 16:06

Bericht door Harald » 26-04-2013 19:29

Bij een volgend artikel in schakel zou het mooi zijn als men dit forum vermelde.
Wellicht dat de moderator contact kan zoeken met de redactie van de schakel ?

Plaats reactie