Gebruik glasvezelnetwerk Waalre

Vragen en antwoorden over overige onderwerpen
Plaats reactie
Ella
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-04-2013 21:01

Gebruik glasvezelnetwerk Waalre

Bericht door Ella » 03-03-2014 05:30

Weet iemand hoeveel euro Plinq en Glasvezel per abonnee betalen/betaalden aan Kabel Televisie Waalre voor het gebruik van het glasvezelnetwerk?

Ella
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-04-2013 21:01

Re: Gebruik glasvezelnetwerk Waalre

Bericht door Ella » 03-03-2014 19:08

Ella schreef:Weet iemand hoeveel euro Plinq en Glasvezel per abonnee betalen/betaalden aan Kabel Televisie Waalre voor het gebruik van het glasvezelnetwerk?
Vervolgvraag:
Als ik voor een passieve aansluiting 3 jaar lang €7,00 euro per maand betaal aan KTW = €252,00 dan heb ik aan mijn verplichtingen voldaan.
==
Stel: ik ben 3 jaar abonnee bij Plinq, ben ik daarna vrij om naar een provider te gaan die NIET via het glasvezelnetwerk van Kabel Televisie Waalre het signaal doorgeeft?
Dus bijv. via een adsl-aansluiting, want ik heb dan, indirect 3 jaar lang €7,00 euro per maand betaald voor de glasvezelaansluituing.

Gertjan
Berichten: 39
Lid geworden op: 18-03-2013 14:31

Re: Gebruik glasvezelnetwerk Waalre

Bericht door Gertjan » 04-03-2014 10:14

Ella schreef:Stel: ik ben 3 jaar abonnee bij Plinq, ben ik daarna vrij om naar een provider te gaan die NIET via het glasvezelnetwerk van Kabel Televisie Waalre het signaal doorgeeft?
Dus bijv. via een adsl-aansluiting, want ik heb dan, indirect 3 jaar lang €7,00 euro per maand betaald voor de glasvezelaansluituing.
Dat lijkt me wel ja, al staat het bij mijn weten nergens zwart op wit. Ik vraag me af of ze überhaupt die 7 euro gaan vragen als je ooit een abonnement bij een glasvezelprovider gehad hebt (en de 3 jaar nog niet voorbij zijn).

Erwin
Berichten: 18
Lid geworden op: 11-04-2013 21:26

Bericht door Erwin » 04-03-2014 20:03

Je had bij het aanleggen 3 keuzes:
  • - Actieve aansluiting - Abbo afnemen bij aanleg = aanleg gratis
    - Passieve aansluiting - Geen abbo bij aanleg = 7 euro per maand met een max van 36 maanden
    - Geen aansluiting - Bij alsnog aansluiten betaal je 450,-- euro[/list:u]

    Als je je abbo na een jaar dus opzegt, komen er geen extra kosten om de hoek kijken.
    Zelf hebben wij een passieve aansluiten en gaan dus per deze maand betalen (vorige maand een brief over gehad)

Plaats reactie