Vragen en antwoorden over de telefoniedienst van Glashelder * * * GLASHELDER IS FAILLIET * * *
-
Rob
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09-04-2013 14:00
Bericht
door Rob » 21-06-2013 17:10
Sinds mijn telefoonverbinding enige weken geleden geactiveerd is via het glasvezelmodem heb ik geen nummermeldingen meer in het display van mijn vaste telefoon.
Ipv een nummerweergave krijg ik in het display enkel een tekst "extern" te zien.
Bovendien knippert het led lampje niet meer als indicatie dat ik gebeld ben zonder dat de telefoon is opgenomen.
Voorheen functioneerde dit bij mijn kpn abonnement wel.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen, of is dit misschien een instelling / optie die niet door provider Glashelder wordt aangeboden?
-
Glashelder
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22-04-2013 16:52
Bericht
door Glashelder » 25-06-2013 16:20
Wilt u tijdens kantooruren contact opnemen met ons storingsnummer 088 888 7070? Samen met onze 3e lijns support kunnen we dan kijken naar een oplossing. Alvast bedankt.
-
Rob
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09-04-2013 14:00
Bericht
door Rob » 30-06-2013 11:53
Gebeld naar het storingsnummer van Glashelder, en binnen een halve dag was het probleem verholpen.
Blijkbaar had men voor mijn vaste telefoonlijn de optie "nummerherkenning" niet ingeschakeld....
-
Glashelder
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22-04-2013 16:52
Bericht
door Glashelder » 01-07-2013 16:03
Goed om te lezen dat het probleem met nummerherkenning is opgelost.
^BE